Edhe pse ka teknologji që bëjnë të mundur kryerjen e thirrjeve nga aeroplanët në fluturim, ndalimi i futur në fillim të viteve nëntëdhjetë është ende në fuqi. Edhe pse janë bërë pjesë e pazëvendësueshme e përditshmërisë, ne ende nuk mund t’i përdorim telefonat inteligjentë gjithmonë dhe kudo. Një nga këto situata është një udhëtim me aeroplan, në të cilin është e ndaluar përdorimi i tyre.
Aeroplanët modernë janë të pajisur me sisteme të ndjeshme navigimi dhe komunikimi që mbështeten në sinjalet e radios për të funksionuar siç duhet. Këto sisteme aeroplanësh, kritike për fluturimin e sigurt, përfshijnë pajisje navigimi dhe sisteme komunikimi që lidhen me stacionet tokësore dhe satelitët. Çdo ndërhyrje, edhe nga pajisjet në dukje të padëmshme si telefonat, mund të prishë potencialisht këto instrumente të aeroplanit dhe të rrezikojë sigurinë e fluturimit. Kjo është arsyeja pse ju nuk mund t’i përdorni ato, përveç nëse janë në modalitetin e aeroplanit. Kjo mënyrë funksionimi çaktivizon lidhjen celulare, ndërsa funksionet e tjera (si p.sh., Bluetooth) mbeten aktive. Ekuipazhi i kabinës luan një rol kyç në zbatimin e këtij ndalimi, kështu që ata do t’ju kujtojnë të aktivizoni modalitetin e funksionimit në aeroplan dhe të kontrolloni nëse ndiqni udhëzimet.
Studiuesit arritën në përfundimin në mesin e viteve 2000 se telefonat mund të ndërhynin me elektronikën në aeroplan, megjithëse nuk mund të gjenin raste kur kjo të shkaktonte një aksident. Sot ato nuk janë aq problem sigurie sa dikur, sepse janë bërë ndryshime në dizajnin e aeroplanit për të minimizuar këtë ndërhyrje. Rreth elektronikës në aeroplan (për shembull, sistemet e navigimit dhe komunikimit) janë vendosur mbrojtje kundër ndërhyrjeve të mundshme elektromagnetike nga kompjuterët dhe telefonat. Deri më tani, këto masa mbrojtëse duket se po funksionojnë mirë. Por kjo nuk do të thotë që thjesht mund ta injoroni ndalimin. Nëse përpiqeni të bëni një telefonatë gjatë fluturimit, ka të ngjarë të kapeni në flagrancë pasi personeli ose pasagjerët e tjerë do t’ju vënë re.
Nga ana tjetër, në një lartësi prej 11 kilometrash do të jetë e vështirë të vendoset kontakti me stacionet e lëvizshme, që synojnë trafikun në sipërfaqen e Tokës. Ju mund ta bëni këtë në një lartësi prej më pak se tre kilometra, ndërsa aeroplani i afrohet uljes, por jo. Potenciali që telefonat të ndërhyjnë në rrjetet tokësore është ndoshta problemi më i madh potencial këto ditë. Turmat e njerëzve që bëjnë telefonata ndërsa aeroplani po lëviz me shpejtësi në ajër, teorikisht mund të ‘ping’ kullat celulare kudo, duke e tendosur aftësinë e sistemit celular për të përpunuar dhe përcjellë thirrjet. Ekziston një teknologji që lejon pasagjerët të bëjnë thirrje telefonike pa rrezikun e ndërhyrjes në rrjetin elektronik të aeroplanit ose në tokë. Për këtë përdoren pikocela – stacione celulare në miniaturë, me fuqi të ulët të instaluar në aeroplan – të cilat mundësojnë transmetimin e thirrjeve telefonike nëpërmjet lidhjes së internetit në aeroplan.
Për shembull, që nga fillimi i viteve 2010, Virgin Atlantic, një linjë ajrore britanike, ka ofruar shërbim celular gjatë fluturimit duke përdorur këtë teknologji.