Inteligjenca artificiale (AI) po paraqet sfida të reja për industrinë tashmë në vështirësi të lajmeve, zbuloi një raport i publikuar të hënën nga Instituti Reuters për Studimin e Gazetarisë.
Me pushimet masive nga puna, mbylljet dhe shkurtimet e tjera për shkak të rritjes së kostove dhe rënies së të ardhurave nga reklamat, besimi i shoqërisë në media është ulur në rreth 40 për qind, sipas sondazhit.
AI gjithashtu mund të drejtojë trafikun nga faqet e internetit dhe aplikacionet e lajmeve, tha studimi, duke shtuar se mund të çojë në “pasiguri të mëtejshme” rreth asaj se si mund të duken mjediset e informacionit brenda disa vitesh.
Studimi zbuloi se 52% e të anketuarve në SHBA dhe 63% e të anketuarve në Mbretërinë e Bashkuar thanë se nuk do të ndjeheshin të sigurt me lajmet e prodhuara kryesisht me inteligjencë artificiale.
Megjithatë, studimi vuri në dukje se të anketuarit do të ishin më të kënaqur me përdorimin e saj për të mbështetur në vend të zëvendësimit të gazetarëve në detyrat e prapaskenës si transkriptimi dhe përkthimi.
Dhomat e lajmeve po përpiqen të konkurrojnë me kompanitë e AI si Google dhe OpenAI , të cilat kanë teknologjinë për të përmbledhur informacionin nga faqet e internetit të lajmeve.
Por kompanitë e medias po përpiqen gjithashtu të përdorin AI për përdorimin e tyre pasi mund të reduktojë kostot dhe mund të personalizojë përmbajtjen e tyre për përdoruesit, tha studimi.