Problemet e baterisë janë ndër ndërhyrjet më të zakonshme për mekanikët. Ciklet e karikimit dhe shkarkimit, vjetërsia e makinave dhe bateria… përfundimisht të gjitha rezultojnë në dështime.
Mund të kontrolloni nivelin e baterisë duke e parkuar makinën në errësirë para një muri, duke fikur motorin dhe duke ndezur dritat e ulëta. Nëse drita bëhet më e errët pas një kohe të shkurtër, bateria po dobësohet. Natyrisht, baterinë mund ta kontrolloni gjithmonë me voltmetër, por nuk është pjesë e mjeteve dhe pajisjeve në çdo familje mesatare, shkruan “HAK revija”.
Kini kujdes veçanërisht kur mbyllni automjetin. Nëse harroni të fikni dritat ose nuk i mbyllni dyert, në disa modele drita e brendshme do të mbetet e ndezur.
Kësaj pyetjeje i përgjigjet Marin Morava, këshilltar teknik në Klubin Kroat Auto. Akumulatorët me një kapacitet më të vogël, për shembull, në motorët me benzinë, nëse qëndrojnë gjatë natës me ndezjen e ndriçimit në kabinën e pasagjerëve, mund të shkarkohen deri në atë nivel që nuk mund ta ndezin motorin të nesërmen, që në fakt është problemi më i zakonshëm.
Më shpesh, ky problem mbulon bateritë e automjeteve që janë më të vjetra se dy vjet dhe për shkak të numrit më të madh të cikleve të karikimit dhe shkarkimit, kapaciteti i tyre është zvogëluar.
Ky lloj problemi u shfaqet zakonisht drejtuesve të automjeteve nëse dyert e automjetit nuk mbyllen ose dritat e brendshme ndizen në çelësin në fund të makinës për të lexuar ose kërkuar diçka dhe çelësi nuk kthehet manualisht në fikje automatike.