Kompania suedeze fintech Klarna, e cila merret me shërbimet e pagesave të shtyra, përdor një chatbot të fuqizuar nga AI për të trajtuar dy të tretat e kërkesave të klientëve të saj. Kjo punë zakonisht kryhet nga 700 punonjës me kohë të plotë.
Klarna ka 150 milionë përdorues në të gjithë botën dhe ka partneritet me OpenAI për të krijuar një aplikacion bisede për shërbimin ndaj klientit të fuqizuar nga AI. Në muajin e parë, chatbot pati 2.3 milionë biseda dhe Klarna vlerëson se falë tij do të kursejë 40 milionë dollarë këtë vit.
– Ky kërcim në ndërveprim me klientët do të sjellë përvoja superiore për ta, sfida më interesante për punonjësit tanë dhe kthime më të mira për investitorët tanë. Ai gjithashtu thekson ndikimin e thellë që do të ketë AI në shoqëri. Ne duam të inkurajojmë shoqërinë dhe politikanët që ta kenë parasysh këtë dhe besojmë se menaxhimi i kujdesshëm, i informuar dhe i qëndrueshëm do të jetë çelësi i këtij transformimi të shoqërive tona – thotë drejtori. Klientët ende mund të zgjedhin të ndërveprojnë me agjentë të drejtpërdrejtë nëse dëshirojnë, dhe Klarna shtoi se kjo nuk do të çojë në pushime nga puna, duke vënë në dukje se ajo zgjeroi partneritetin e saj me ofrues të tjerë të shërbimit ndaj klientit vitin e kaluar. Klarna raportoi se chatbot është në të njëjtin nivel me agjentët njerëzorë për sa i përket kënaqësisë së klientit, por është shumë më i shpejtë, duke zgjidhur një pyetje tipike në më pak se dy minuta, krahasuar me 11 minutat që duheshin më parë. Chatbot gjithashtu lejon përgjigje më të sakta, gjë që ka çuar në një rënie prej 25 përqind të kërkesave të përsëritura.